بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد = بیمه برتر ، نمایندگی برتر، خدمات برتر
بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد = بیمه برتر ، نمایندگی برتر، خدمات برتر

موفقیت را هدف قرار دهید

موفقیت را هدف قرار دهید

قسمت سوم
(بازنویسی : بیمه پاسارگاد)

بیشتر افراد موفق با هدف گذاری، کار خود را به بازی بدل می کنند. من حتی هنگام انجام کارهای پیش پاافتاده، هدفی دارم. برای مثال، کار کردن در یک خشک شویی در آلاسکا، تجربه ارزشمندی برایم بود. من همچنان به هدف گذاری ادامه می دهم و هر سال، هدف های جدیدی برای فروش بیمه، در نظر می گیرم.

دستیابی به هدف ، مایه ایجاد رضایت و خشنودی در وجود انسان است. حتی اگر بخشی از کار شما پیش پا افتاده یا خسته کننده باشد، در پایان روز که به خواسته یا هدف تان رسیده اید، رضایت درونی را احساس می کنید. یک دانش آموز جوان را در نظر بگیرید. او تصمیم دارد پزشک شود اما باید اول تحصیلاتش را تمام کند. دانش آموزان بلند پرواز و جاه طلب، در کنار برنامه ها و هدف های اصلی خود، کارهای متنوع و گوناگونی دارند.

یک خانم جوان و بلند پرواز ممکن است به ناچار برای مدتی به کارهای ساختمانی یا کار در کارواش بپردازد یا صندوقدار باشد یا مانند من در خشکشویی کار کند. اما هدف نهایی، همه این دشواری ها و فشارها را از میان بر می دارد و باعث می شود این ها، ارزشمند جلوه کنند.

توصیه هنرمند مشهور تئاتر، استانیسلفسکی را همواره به خاطر داشته باشید:« نقش های کوچک هرگز وجود ندارند بلکه فقط بازیگران کوچک وجود دارند.»

گاهی، ناخشنودی و نارضایتی از وضعیت موجود ممکن است مفید و ثمربخش باشد. انیشتن از این که قوانین نیوتن نمی توانست پاسخی برای برخی از سوالاتش باشد، ناراضی بود. پس، تحقیقات در زمینه علوم طبیعی و ریاضیات پیشرفته را ادامه داد و به این ترتیب، نظریه نسبیت او دنیا را دگرگون کرد. اگر با لذت کار کنید، موفقیت شما به طور غیر قابل تصوری ممکن می شود. هنگام کوهنوردی، تلاش و تقلا برای فتح یک قله، انگیزه و نشاط خاصی به شما می بخشد. با فتح آن قله، شور و شعف وصف ناپذیری را به دست می آورید. اما این لذت، آنی و زودگذر است و پس از مدتی کوتاه، دیگر شما را ارضا نخواهد کرد. شما به قله بلندتری برای صعود نیاز دارید؛ پس هدف جدیدی برای خود تعیین کنید.

هدف من در هر سال این است که حجم فروش را به دو برابر سال قبل برسانم. آیا تصور می کنید هدف جدیدی لازم نیست و حجم فروش من در سال گذشته کافی است؟

نه؛ وقتی من به یک هدف می رسم ، هدف جدید و والاتری برای خود برمی گزینم. 

من شیفته هیجان، چالش و مبارزه برای رشد و پیشرفت هستم. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد