بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد = بیمه برتر ، نمایندگی برتر، خدمات برتر
بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد = بیمه برتر ، نمایندگی برتر، خدمات برتر

موفقیت را هدف قرار دهید

موفقیت را هدف قرار دهید

قسمت سوم
(بازنویسی : بیمه پاسارگاد)

بیشتر افراد موفق با هدف گذاری، کار خود را به بازی بدل می کنند. من حتی هنگام انجام کارهای پیش پاافتاده، هدفی دارم. برای مثال، کار کردن در یک خشک شویی در آلاسکا، تجربه ارزشمندی برایم بود. من همچنان به هدف گذاری ادامه می دهم و هر سال، هدف های جدیدی برای فروش بیمه، در نظر می گیرم.

دستیابی به هدف ، مایه ایجاد رضایت و خشنودی در وجود انسان است. حتی اگر بخشی از کار شما پیش پا افتاده یا خسته کننده باشد، در پایان روز که به خواسته یا هدف تان رسیده اید، رضایت درونی را احساس می کنید. یک دانش آموز جوان را در نظر بگیرید. او تصمیم دارد پزشک شود اما باید اول تحصیلاتش را تمام کند. دانش آموزان بلند پرواز و جاه طلب، در کنار برنامه ها و هدف های اصلی خود، کارهای متنوع و گوناگونی دارند.

یک خانم جوان و بلند پرواز ممکن است به ناچار برای مدتی به کارهای ساختمانی یا کار در کارواش بپردازد یا صندوقدار باشد یا مانند من در خشکشویی کار کند. اما هدف نهایی، همه این دشواری ها و فشارها را از میان بر می دارد و باعث می شود این ها، ارزشمند جلوه کنند.

توصیه هنرمند مشهور تئاتر، استانیسلفسکی را همواره به خاطر داشته باشید:« نقش های کوچک هرگز وجود ندارند بلکه فقط بازیگران کوچک وجود دارند.»

گاهی، ناخشنودی و نارضایتی از وضعیت موجود ممکن است مفید و ثمربخش باشد. انیشتن از این که قوانین نیوتن نمی توانست پاسخی برای برخی از سوالاتش باشد، ناراضی بود. پس، تحقیقات در زمینه علوم طبیعی و ریاضیات پیشرفته را ادامه داد و به این ترتیب، نظریه نسبیت او دنیا را دگرگون کرد. اگر با لذت کار کنید، موفقیت شما به طور غیر قابل تصوری ممکن می شود. هنگام کوهنوردی، تلاش و تقلا برای فتح یک قله، انگیزه و نشاط خاصی به شما می بخشد. با فتح آن قله، شور و شعف وصف ناپذیری را به دست می آورید. اما این لذت، آنی و زودگذر است و پس از مدتی کوتاه، دیگر شما را ارضا نخواهد کرد. شما به قله بلندتری برای صعود نیاز دارید؛ پس هدف جدیدی برای خود تعیین کنید.

هدف من در هر سال این است که حجم فروش را به دو برابر سال قبل برسانم. آیا تصور می کنید هدف جدیدی لازم نیست و حجم فروش من در سال گذشته کافی است؟

نه؛ وقتی من به یک هدف می رسم ، هدف جدید و والاتری برای خود برمی گزینم. 

من شیفته هیجان، چالش و مبارزه برای رشد و پیشرفت هستم. 


نگاهی آماری به نقش و جایگاه بیمه عمر

نگاهی آماری به نقش و جایگاه بیمه عمر

بررسی شاخصه های آماری در بخش های مختلف اقتصادی به خوبی وضعیت و جایگاه صنایع مختلف را درکشور و در سبد اقتصادی خانواده نشان می د هد. یکی از شاخصه های مهم و پر کاربرد در صنعت بیمه ، شاخص ضریب نفوذ بیمه است.

ضریب نفوذ بیمه را درصد سهم صنعت بیمه از تولید ناخالص داخلی تعریف  نمود ه اند که یک شاخص اقتصادی کمی است. این شاخص که بیان گر نسبت حق بیمه تولیدی به تولید ناخالص یک کشور است، می تواند نشان د هنده ارتباط مأنوس یا غیرمأنوس فعالیت صنعت بیمه و اقتصاد یک کشور باشد . همچنین آن را به عنوان یکی از شاخص های رفاه اجتماعی و نشان د هنده رشد، پیشرفت و بالندگی بیمه در یک کشور می دانند . 

ضریب نفوذ بیمه = تولید ناخالص داخلی/ مجموع حق بیمه های صادره 

با در نظر این شاخص و با نگاهی به آمارهای موجود می توانیم به نقش و جایگاه بیمه های زندگی پی ببریم . میانگین ضریب نفوذ بیمه در جهان 7درصد و در بعضی کشورهای توسعه یافته 15  درصد است که بخش عمده آن را بیمه های زندگی شامل می شود.

این در حالی است که ضریب نفوذ بیمه در ایران حدود 5-3 درصد است. (به نظر می رسد این نسبت های متفاوت ناشی از در نظر گرفتن یا نگرفتن پرتفوی بیمه های خدمات درمانی و تأمین اجتماعی باشد)، از این شاخص ما رتبه 53 در دنیا و سوم منطقه بعد از ترکیه و رژیم اشغال گر قدس را داریم. همین جا باید گفت که بخش عمد ه پایین بودن ضریب نفوذ صنعت بیمه ناشی از رشد اندک بیمه عمر است که باید جبران شود. 

سهم  بیمه های زندگی به طور متوسط در دنیا 57% و در سطح منطقه 26% است. متأسفانه سهم بیمه های زندگی در بازار بیمه ایران 9.5 درصد است. کشور ما در دنیا از لحاظ حق بیمه تولیدی رشته زندگی در مکان 55 و در منطقه در مکان ششم  قرار دارد.

این آمارها وقتی با مزایای فراوان بیمه های زندگی و مهم ترین آن که افزایـش امید به زندگی، ایجاد و بسـط آرامـش روانی در آحـاد جـامعه و کـاهش ناهنـجاری های اجـتماعی ناشـی از فـوت سـرپرسـتان خانواد ه هـاست، کنار هم قرار می گیرد، به خوبی می تواند چرایی اهمیتی که نهاد سیاست گذاری صنعت بیمه (بیمه مرکزی ج.ا.ا) به برنامه ریزی و حرکت در مسیر افزایش فروش بیمه های زندگی قایل می باشد را نشان د هد.

از این رو است که شرکت بیمه پاسارگاد نیز همسو با این سیاست نسبت به ارایه محصولی متنوع و جامع اقدام و بر گسترش شبکه فروش آن اهتمام ویژه ای داشته و دارد.

به طوری که  از دوره زمانی ابتدای سال های 1388 تا آذر 1393، از حدود 4 میلیون بیمه نامه عمر صادره در شرکت های بیمه ، قریب یک چهارم آن ها در شرکت بیمه پاسارگاد صادر شده و از نظر تعداد بیمه نامه صادره طی سال های 1392 و 1393، بیمه پاسارگاد رتبه دوم را در کشور کسب کرده است.

(خبر بیمه پاسارگاد پرفروش ترین بیمه عمر در صنعت بیمه)

جالب است بدانیم در تحقیق علمی صورت گـرفته در رابطه با بازخریدی بیـمه های عمر مـیزان بازخریدی طی سال های 1388 تا آذر 1393 به طور  متوسط 4.2% بود ه است. این موضوع بیان گر ماندگاری حدود 96 درصد مشتریان عمر در طول این دوره 5 ساله و به تبع آن فراهم شدن فرصت برنامه ریزی مناسبی است تا با بهره گیری از اصول مدیریت ارتباط با مشتری بتوانیم در جذب سایر پرتفوهای قابل عرضه موفق باشیم.