بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد = بیمه برتر ، نمایندگی برتر، خدمات برتر
بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد = بیمه برتر ، نمایندگی برتر، خدمات برتر

بیمه آتیه فرزندان، بیمه ای برای آینده


پدر و مادر های عزیز

شرکت بیمه پاسارگاد برای تامین هزینه تحصیلات، جهیزیه و ازدواج فرزندان دوست داشتنی شما و رفع نگرانی در مورد آینده آنها، بیمه نامه "بیمه آتیه فرزندان" را با شرایط و مزیت­ های عالی ارائه کرده است که با تهیه آن می توانید عزیزان دلبندتان را از آغاز تولد زیر پوشش انواع خدمات بیمه عمر و آتیه قرار دهید.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت بیمه عمر پاسارگاد مراجعه فرمایید.

تخفیف بیمه پاسارگاد به مناسبت روز بیمه و تاسیس شرکت


تخفیف ویژه بیمه پاسارگاد به مناسبت روز بیمه و سالروز تاسیس شرکت

به مناسبت هفتمین سالروز تاسیس شرکت بیمه پاسارگاد و همچنین بزرگداشت روز بیمه از تاریخ ۹ تا ۲۱ آذرماه، بیمه پاسارگاد تخفیف های ویژه ای را برای هموطنان گرامی در نظر گرفته است.

خریداران بیمه نامه های بیمه بدنه اتومبیل و همچنین بیمه نامه های آتش سوزی (واحد های مسکونی و غیرصنعتی) می توانند با مراجعه به بیش از ۶۰ شعبه و ۳۰۰۰ نماینده در سراسر کشور از تخفیف های ویژه این شرکت برخوردار شوند.

منبع خبر: بیمه پاسارگاد

نشان ملی بیمه پاسارگاد

نشان برتر ملی نو آوری در خدمات بیمه

شرکت بیمه پاسارگاد در بزرگ ترین اجلاس سران و مدیران اقتصاد، صنعت و تجارت ایران، "اکوایت" توانست نشان برتر ملی" نو آوری در خدمات بیمه" را به دست آورد.

نشان بین المللی مدیریت مدرن و شایسته (MDM)

نشان بین المللی مدیریت مدرن و شایسته (MDM)

شرکت بیمه پاسارگاد با دریافت نشان برتر ملی و  بین المللی در بزرگ ترین اجلاس سران و مدیران اقتصاد، صنعت و تجارت ایران، "اکوایت" توانست نشان بین المللی "مدیریت مدرن و شایسته"(MDM) بالاترین سطح مدیریت را به دست آورد.


منبع : نشان بین المللی مدیریت مدرن و شایسته (MDM)

انتقال مرکز خسارت بیمه پاسارگاد

انتقال واحد خسارت اتومبیل بیمه پاسارگاد به ساختمان ارمغان خیابان ولیعصر

مرکز پرداخت خسارت اتومبیل بیمه پاسارگاد ، به خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع نیایش، نبش ارمغان، طبقه اول منتقل شد.

بیمه گذاران گرامی به منظور تشکیل پرونده و دریافت خسارت های اتومبیل و بهره مندی از سایر خدمات بیمه پاسارگاد می توانند از طریق شماره تماس ۲۲۰۳۴۱۴۸ هماهنگی های لازم را با کارشناسان این مرکز انجام دهند.

بر اساس این گزارش، از این پس کلیه زیان دیدگان به منظور دریافت خسارت های ثالث مالی و بدنه اتومبیل ، ثالث جانی و دیات و امور کارشناسی خسارت می توانند به این مرکز مراجعه نمایند.

همچنین کلیه زیان دیدگان در بخش بیمه های اتومبیل (بیمه بدنه و بیمه ثالث)، به منظور بهره مندی از خدمات کارشناسی خسارت مالی در (محل حادثه) می توانند با شماره ۸۴۳۲۵-۰۲۱ تماس حاصل نموده و از تسهیلات گشت سیار کارشناسی خسارت برخوردار شوند.


منبع : تغییر واحد خسارت اتومبیل بیمه پاسارگاد