بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد = بیمه برتر ، نمایندگی برتر، خدمات برتر
بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد - بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه پاسارگاد = بیمه برتر ، نمایندگی برتر، خدمات برتر

تخفیف بیمه بدنه پاسارگاد

تخفیف های ویژه بیمه پاسارگاد ادامه دارد.

شرکت بیمه پاسارگاد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر  از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه تا ۵ خرداد ماه ۱۳۹۳ اقدام به اعطای تخفیف ویژه به کلیه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل نموده است.

خریداران گرامی بیمه های اتومبیل می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت بیمه پاسارگاد مراجعه فرمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید.

تخفیف بیمه پاسارگاد به مناسبت روز پدر

ثبت نام نمایندگان بیمه در سامانه سنهاب بیمه مرکزی

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران طرح ساماندهی شبکه فروش بیمه و ارزیابان خسارت بیمه‌ای را کلید زد.
بر اساس این طرح، بیمه مرکزی از این پس فعالیت ارزیابان خسارت بیمه ای، نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه را که اطلاعات و مشخصاتشان در سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه(سنهاب) ثبت شده باشد، به رسمیت می شناسد و در صورتی که اطلاعات آنها در مدت تعیین شده در این سامانه ثبت نشود، فعالیت آنها به تدریج محدود و متوقف خواهد شد.

به گزارش بیمه پاسارگاد، در اجرای بخشنامه شماره 93/403/4347 مورخ 1393/02/03، به اطلاع نمایندگان بیمه پاسارگاد می رساند حسب تصمیمات اتخاذ شده در خصوص ساماندهی شبکه فروش، لطفاً جهت ثبت اطلاعات و مشخصات خود حداکثر تا تاریخ 1393/02/20 به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

پرداخت آنلاین اقساط بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد


دارندگان دفترچه بیمه عمر و تامین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد می توانند علاوه بر پرداخت اقساط خود در شعب بانک های پاسارگاد ، تجارت و کشاورزی به صورت حضوری ؛ از طریق اینترنت بانک و یا عابربانک های پاسارگاد نیز اقدام به پرداخت حق بیمه خود نمایند .

بیمه گذاران گرامی می توانند به منظور پرداخت حق بیمه خود از طریق اینترنت بانک، دستگاه های عابر بانک و دستگاه های پوز ، از "شناسه قبض" و "شناسه پرداخت" مندرج در برگه های دفترچه استفاده نمایند .

* این نکته قابل توجه است جهت پرداخت الکترونیک و آنلاین حق بیمه عمر الزامی به استفاده از بانک و اینترنت بانک و یا دستگاه خود پرداز خاصی نیست و با استفاده از تمامی کارت های عضو شتاب این بیمه نامه از طریق "شناسه قبض و "شناسه پرداخت" قابل پرداخت می باشد.

جهت مطالعه راهنمایی پرداخت آنلاین حق بیمه به لینک زیر مراجعه فرمایید.

پرداخت الکترونیک و آنلاین حق بیمه عمر